Reviews

Een overzicht van de ervaringen

Uitstekend
Carwash Kampen4.5
Gebaseerd op 604 recensies
Mr. G.
3 weken ago
Mooie carwash met gratis stofzuigen van auto. Helaas geen hoesje om de ruitewisser zoals bij andere carwashes het geval is.
Ruud Roodveldt
4 weken ago
Chris Felsheim
1 maand ago
Ze maken met een schoonmaakhandschoen zelfs om je spiegel schoon, daar waar de borstels meestal niet komen. Vriendelijk personeel. Je kan er gratis stofzuigen na een wasbeurt. Je auto komt er weer mooi schoon uit. De velgen hadden ze wel even wat beter kunnen doen maar Verder was het prima.
Kenneth Josefsson
2 maanden ago
Matthias Rozema
2 maanden ago
Super service. Maakt niet uit welk programma je kiest, de voorwas met de hand gebeurt altijd zeer zorgvuldig. Net met twee man een tijd staan boenen, omdat ik net iets te lang net niet ben geweest en e.e.a. was aangekoekt... 😅 Dank!
Ruud Brouwer
2 maanden ago
Hele goede wasstraat. Zeer goed wasresultaat en eindelijk een wasstraat die de auto goed droogblaast.
Jan Mensink
2 maanden ago
Albert Hofstede
2 maanden ago
Willie
2 maanden ago
Goede wasstraat voor jou auto, je kunt in de auto blijven zitten, je mag gratis gebruik maken om je auto te stofzuigen.
Verschillende programma's om uit te kiezen voor je auto.
Bea
3 maanden ago
Wordt altijd goed geholpen
corne Van Leeuwen
4 maanden ago
harry albers
4 maanden ago
Prima wasstraat auto altijd brandschoon, is het een keertje niet goed gegaan kun je gewoon nog een keertje door de wasstraat mooie accommodatie om je auto te stofzuigen en de sponning te drogen 👌
Gert-Jan IJzerman
5 maanden ago
Superschoon! En gratis stofzuigen in de hal!
Sander Ten Brinke
5 maanden ago
Dennis van Keulen
6 maanden ago
Ronny Brummelenbos
7 maanden ago
Fam. Frans
8 maanden ago
Simone Heijink
8 maanden ago
Joep Abbing
8 maanden ago
Leuke attentie gekregen met onder andere een spuitbusje met glasreiniger en een doek. Meteen. De ramen aan de binnenkant schoongemaakt. De auto na de wasbeurt weer helemaal schoon
Mika Berends
8 maanden ago
arie verarie
9 maanden ago
Gewoon een prima lange wasplaats met veel opties. Daarna gratis stofzuigen en poetsen
Martijn de Lange
9 maanden ago
Jan Niessen
9 maanden ago
Rogier Boogaard
10 maanden ago
Topservice!

Nadat de auto niet goed schoon was (normaal wel 👍) hierover contact gehad waarna het snel was opgelost met een tweede wasbeurt.

Heel tevreden!
Danny Kranenburg
10 maanden ago
Arwout Camphens
10 maanden ago
Because im Dutch
10 maanden ago
Connie Geluk
11 maanden ago
Super dat je je hond daar kan wassen.
cor Van Den Berg
11 maanden ago
De auto netjes schoon. Alle ruimte om vervolgens de auto uit te zuigen
Maher Bukai
11 maanden ago
Anton de Boer
1 jaar ago
Corneel Muus
1 jaar ago
Acel Emil
1 jaar ago
Peter Dullaart
1 jaar ago
Uitstekende carwash waar je auto echt goed schoon word
Henry Diender
1 jaar ago
Bert Lindeboom
1 jaar ago
Photo from customer review
Danny Kraaikamp
1 jaar ago
Zoals altijd, vriendelijk ontvangen door de dames en mijn auto glimt weer
Faok Aname
1 jaar ago
Heel goede servis